MIDA OSKAME?

GOOGLE REKLAAMVÕRGUSTIK
Google reklaamvõrgustikku kuulub üle 2 miljoni veebilehe ja mobiilirakenduse, mida kasutab ligi 90% internetikasutajatest. Et sedavõrd suures võrgustikus tulemuslike kampaaniateni jõuda, pakub Google erinevaid reklaamiformaate, millest igaühel on oma eripära.
Tänu Google reklaamile saad oma sõnumi edastada potentsiaalsele kliendile näiteks siis, kui ta kasutab otsingumootorit, loeb Gmail’ist e-kirju, vaatab Youtube’st videosid või surfab võrgustikku kuuluvatel veebilehtedel.

SOTSIAALMEEDIA TURUNDUS
Sotsiaalmeedia on aasta-aastalt sisse võtnud üha suurema rolli inimeste elus, pakkudes järjest enam võimalusi ka ettevõtete jaoks. Mida enam on aga võimalusi, seda enam on ka nüansse, millega tuleks sotsiaalmeedia turunduses heade tulemuste saavutamiseks arvestada.
Meie tunneme neid peensuseid läbi ja lõhki ning aitame meelsasti Sinulgi tulemusteni jõuda! Olgu selleks Facebook, Instagram või LinkedIn – aitame toimetada sõnumi õigel ajal õigete inimesteni.
Google reklaamvõrgustik
Google reklaamvõrgustik võimaldab efektiivselt jõuda mistahes ürituse sihtrühmani.
Nimelt saab Google’i reklaamide puhul:
- ülimalt täpselt määrata, kellele reklaame kuvatakse, aidates jõuda just Sulle sobiva sihtrühmani;
- mõõta tulemusi reaalajas, sh läbi optimeerimise saavutada tulemuslik ja efektiivne kampaania.
Peamiselt kasutame kolme Google’i lahendust:
- bännerreklaam,
- Gmail’i reklaam,
- otsingureklaam.
BÄNNERREKLAAM
MIKS?
Aitab üritust promoda laiemas ringis või tuletada seda meelde neile, kes on juba Sinu veebilehte külastanud (remarketing).
KUS?
Bännereid kuvatakse Google’i võrgustikus, kuhu kuulub üle 2 miljoni saidi.
KUIDAS?
Aitame seada eesmärgid, töötame välja strateegia ja disainime sobivad visuaal(id), et sõnum jõuaks õigete inimesteni!
GMAIL'I REKLAAM
MIKS?
Hea viis kasvatada teadlikkust üritusest, kõnetades sihtrühma personaalsemalt ja edastades vajadusel keerukamat infot.
KUS?
Reklaam ilmub Gmail’i vahekaartidel “Pakkumised” ja “Suhtlusvõrgustikud”.
KUIDAS?
Töötame välja nii teksti, visuaali kui ka strateegia, et sõnum potsataks Sinu soovitud sihtrühma postkasti!
OTSINGUREKLAAM
MIKS?
Juhatab Sinu veebilehele eriti kvaliteetse liikluse: inimesed, kes guugeldavad sarnaste ürituste või teemade kohta.
KUS?
Reklaam paikneb Google’i otsingutulemuste kohal ja all.
KUIDAS?
Töötame välja strateegia (tekstid, otsingusõnad, sihtimise), et kõnetada just Sinu ürituse potentsiaalset kliendiprofiili.
Korraldad esmakordselt konverentsi investeerimise teemal ning soovid, et inimesed oleksid sellest teadlikud. Läbi bännerreklaami saad välja tuua oluliseima info ja kuvada seda nt neile, kelle huviks on investeerimine või kes loevad Äripäeva. Lisaks saad sihtrühma täpsustada demograafiliste näitajate, ametipositsiooni (tipp- või keskastmejuhid) jpm kaudu.
Korraldad lastelaagrit ning soovid sellest teavitada ka lapsevanemaid. Tänu Gmaili reklaamile saad oma sõnumi edastada kas detailselt või üldsõnaliselt neile, kes on lapsevanemad ning külastanud näiteks lastelaagri temaatikaga haakuvaid veebilehekülgi.
Korraldad uusarenduse kliendipäeva ning soovid kohale kutsuda rohkem huvilisi. Läbi otsingureklaami saad tuua oma veebilehele need, kes otsivad parasjagu infot uusarenduste kohta, uurivad mõnda olemasolevat kinnisvaraobjekti või uudistavad kodulaenu tingimuste kohta.
SOTSIAALMEEDIA TURUNDUS
Nii nagu Google reklaamvõrgustik, võimaldab ka sotsiaalmeedia turundus reklaame väga täpselt sihtida ja mõõta tulemusi reaalajas.
Saame Sind aidata nii ühe kampaania läbiviimisega kui ka sotsiaalmeedia pikaajalise haldusega.
Mõlemal juhul peame oluliseks eri kanalite põimimisest saadavat sünergiat. Seepärast kasutame sageli kooslust Facebookist ja Instagramist, sobivate projektide korral liidame ka Twitteri ja LinkedIni, mille kasutajaskond kipub olema spetsiifilisem.
Peamiselt kasutame kahte sotsiaalmeedia lahendust:
- bännerreklaam,
- taasturundus.
BÄNNERREKLAAM
MIKS?
Bännerid aitavad promoda üritust laiemas ringis, kasvatades inimeste teadlikkust ja suurendades veebilehele jõudvat liiklust.
KUS?
Bännereid kuvatakse üldjuhul Facebookis, Messengeris ja Instagramis. Bännerite asukoht platvormil sõltub reklaami formaadist (üksik pilt, karussell, video).
KUIDAS?
Aitame seada mõõdetavad digiturunduse eesmärgid, töötame välja strateegia ja disainime sobivad visuaalid, et sõnum jõuaks õigete inimesteni.
TAASTURUNDUS
MIS?
Taasturundus võimaldab reklaami kuvada inimestele, kes on Sinu veebilehte juba külastanud, kuid pole sooritanud ostu.
MIKS?
Sageli eelneb ostule info kogumine, alternatiivide võrdlemine jpm, mistõttu suur osa inimestest ei soorita ostu koheselt. Seepärast on hea luua inimestega, kes on Sinu üritusest kord juba huvitunud, mitu kokkupuutepunkti – nii püsid neil meeles ning on tavapärasest tõenäolisem, et inimene sooritab ostu.
KUIDAS?
Lisame Sinu kodulehele Facebook Pixel’i ehk koodijupi, mis edastab infot veebilehe külastajate kohta. Seejärel loome eri külastajate segmendid, paneme paika digiturunduse eesmärgid ja strateegia ning töötame välja visuaalid igale segmendile.
KUIDAS TÖÖTAME?
Nii Google reklaami kui sotsiaalmeedia turunduse puhul toimub koostööprotsess läbi 4 sammu:
01. Peamiste karakteristikute määratlemine
Sõltuvalt valitud digiturunduse lahendusest defineerime reklaami eesmärgi ja sihtrühma, disainime bänneri visuaali või loome otsingureklaami tekstid.
02. Konto ja kampaania seadistamine
Seadistame Google’i või Facebooki konto ja kampaania, sh teostame märksõnade analüüsi.
03. Järjepidev analüüs ja optimeerimine
Optimeerime kampaaniat, sh võimaldame Sul jälgida tulemusi automatiseeritud raportitest.
04. Kokkuvõte
Jagame Sinuga kampaania lõppraporti, mis muuhulgas sisaldab näpunäiteid, kuidas tulevikus digiturundus veelgi efektiivsemalt tööle panna!
KKK
Digiturundus toetub sageli klikipõhisele hinnastamisele – seda kasutame Google reklaami ja sotsiaalmeedia turunduse puhul meiegi.
See tähendab, et reklaami eest maksad siis, kui keegi reklaamil klikib ja jõuab Sinu veebilehele.
Ühe kliki hind sõltub paljuski tegutsemisvaldkonnast ning täpsema info saame Sulle esitada pärast esmast päringut.
Niisiis ei määra meie, kui palju peaksid Sa digiturundusele kulutama, küll aga oskame eesmärgist tulenevalt välja kalkuleerida, millise kulu juures näib meile eesmärgi saavutamine võimalik.
Peamiselt kasutame kahte sorti bännereid:
- Staatiline bänner – sisaldab pildivisuaali, teksti ja üleskutsega nuppu, ent ükski element bänneril ei liigu.
- Dünaamiline HTML5 bänner – kaasaegsem lahendus, mille puhul saab bänneril olevad elemendid animeerida.
Bännerid disainime kõigis enamlevinud suurustes:
Näib, et võiksime koos midagi head korda saata?